Stožár s robustními kanály, válečky, čepy hřídele a kotvami řetězu je navržen tak, aby vynikal i v těch nejnáročnějších podmínkách. Zatímco víceúčelový vozík s hákem, bočním posunem a polohováním vidlí je k dispozici pro nejnáročnější aplikace a nejtěžší zatížení. K dispozici je také řada různých vidlic a přídavných zařízení, které vyhovují téměř každé aplikaci. - Pin Type carriage +/- independent or simallel Fork Positioner - Nosič rámu s bočním posuvem typu kolíku +/- nezávislý nebo současný pozicionér vidlice - Vozík s dvojitou funkcí typu Pin s bočním posuvem a nezávislým pozicionérem vidlic - Dvojitý vozík s hákovým typem s bočním posuvem a polohovadlem vidlice (nezávislé nebo současné FP) - Dvojitý vozík s hákovým typem s bočním posuvem a pozicionérem vidlice pro vidlice Quick Disconnect (nezávislé nebo současné FP) - Dvojitý vozík s hákovým typem s bočním posuvem a polohovačem vidlic pro vidlice Quick Disconnect a 2 pomocné ventily pro ovládání zavěšeného přídavného zařízení se 2 hydraulickými funkcemi
Těžký průmyslový motor je dodáván s litinovým blokem válců a bez vodičů HT (vysokonapěťové), víček rozdělovače nebo rotorů. Super rychlé žhavicí svíčky umožňují rychlé a spolehlivé nastartování motoru za studených podmínek, zařízení pro studený start přináší čistší výfuk díky urychlení časování vstřikování paliva na základě teploty vody. Zatímco emise byly sníženy řízením časování vstřikování paliva podle zatížení motoru. Zahrnuty jsou nové vývojové optimalizace výkonu, jako je chlazení na vyžádání, hydraulika snímání zatížení (výkon na vyžádání), řízení otáček a alternativní volnoběžné otáčky motoru, které pomáhají dále snižovat celkovou spotřebu paliva ve většině aplikací. Režim výkonu ECO-eLo snižuje spotřebu energie až o 15% ve srovnání s motory předchozí generace, aniž by byla ohrožena produktivita.
Nová ergonomicky tvarovaná kabina s vysokou viditelností umožňuje snadnou dostupnost vyšší produktivity. Nová kabina řidiče, vybavená horním oknem s pancéřovaným sklem, zakřivenými předními a zadními okny a ocelovými dveřmi s tvrzeným sklem, poskytuje vynikající výhled do všech stran. Uvnitř kabiny je více prostoru s největší vstupní oblastí v tomto odvětví, více kontroly s plně barevnou obrazovkou zobrazující údaje o výkonu na dosah ruky a více pohodlí s exkluzivním bočním posuvným sedadlem, nastavitelným sloupkem řízení a nožním pedálem, plus ergonomické řízení.
Otevřený design vozíku, řetězy stožáru namontované na vnější straně nízkého krytu stožáru a větší prostor mezi kanály stožáru a umístěním bloku ventilu umožňují vylepšený pohled na špičky vidlice vpřed ve výšce pojezdu a nákladu. Zakřivené přední a zadní sklo z tvrzeného skla odolné proti poškrábání, horní okno s pancéřovaným sklem s certifikací FOPS a jednodílné skleněné dveře s ocelovým rámem poskytují řidičům vynikající výhled do všech stran. Zevnějšku šikmá protizávaží zvyšují viditelnost řízených pneumatik pro lepší manévrovatelnost a snížení rýhování pneumatik.
Všechny hlavní komponenty jsou snadno přístupné, což umožňuje rychlou a snadnou údržbu a delší servisní intervaly. Navrženo ke snížení prostojů na absolutní minimum. Nákladní vozy Hyster používají pouze ty nejspolehlivější komponenty průmyslové kvality, aby vaše zařízení a váš provoz fungovaly hladce. Nákladní automobily Hyster také nabízejí jednoduchý přístup, nejmodernější diagnostiku poruch a bezkonkurenční dostupnost dílů. Při údržbě poskytuje sklopná kabina snadný přístup ke všem hlavním komponentům, což umožňuje rychlou a snadnou údržbu a delší servisní intervaly.