Robustní rám a široká hnací náprava poskytují stabilní stabilitu a dlouhodobou odolnost při manipulaci s břemeny na plný výkon. Dvoustupňový sloup a vozík jsou navrženy pro nejrůznější náročné aplikace. Více prostoru mezi kanály stožáru poskytuje lepší viditelnost přídavného zařízení a nákladu. Inteligentní design zvýšil zbytkovou nosnost každého vozíku nejméně o 400 kg pro vozík s čepem bočního řazení. Obsluha může vidět skrz vozík a přes něj, což pomáhá zajistit ideální úroveň viditelnosti pro manévry na úrovni terénu a výšky nákladního vozu. Vozíky mají tenké horní rámy s inteligentně umístěným ventilovým blokem. Snížené středy „ztraceného nákladu“: otevřenější konstrukce má za následek menší hmotnost vozíku a přibližuje náklad k vozíku.
Ergonomicky tvarovaná kabina s vysokou viditelností umožňuje snadnou dostupnost vyšší produktivity. Nová kabina řidiče, vybavená horním oknem s pancéřovaným sklem, zakřivenými předními a zadními okny a ocelovými dveřmi s tvrzeným sklem, poskytuje vynikající výhled do všech stran. Uvnitř kabiny je více prostoru s největší vstupní oblastí v tomto odvětví, více kontroly s plně barevnou obrazovkou zobrazující údaje o výkonu na dosah ruky a více pohodlí s exkluzivním bočním posuvným sedadlem, nastavitelným sloupkem řízení a nožním pedálem, plus ergonomické řízení.
Vysokozdvižné vozíky Hyster jsou konstruovány s ohledem na servisního technika. Kapoty s bočními křídly poskytují rychlý přístup ke klíčovým komponentům a denní kontroly nevyžadují naklánění kabiny. Sklopná kabina poskytuje snadný přístup k hydraulickým komponentům během několika sekund. Pozinkované, široké protiskluzové nášlapy podporují rychlé denní kontroly, zatímco velká přístupová šachta umožňuje snadné čištění chladiče.
Vozíky postavené pro extrémní teploty okolí v rozmezí od -18 ° C do 50 ° C poskytují ideální řešení pro náročné operace v těžkém průmyslu kdekoli na světě.
Energeticky účinné režimy výkonu ECO-eLo a HiP snižují spotřebu energie až o 20%, aniž by to ovlivnilo produktivitu. Komunikační systém CANbus se používá ke správě elektronických systémů a zajišťuje spolehlivý provoz vozíku, zatímco volný přístup do motorového prostoru a pohodlně umístěné kontrolní body umožňují rychlou a efektivní údržbu. Brzdy „mokrého kotouče“ ponořené v oleji mají pro delší životnost chlazení olejem a jsou téměř bezúdržbové.