Silný a kompletně svařovaný základový rám je k dispozici s výběrem čtyř různých šířek vidlí a osmi různých délek, které splňují náročné požadavky aplikace. Nárazník je vyroben z jednoho kusu 10 mm silné konstrukce - bez rozštěpení nebo šroubových spojů, aby se snížilo potenciální poškození a servisní riziko. Boční panely vozíku jsou vyrobeny z 5 mm lisované oceli a jsou zabudovány do vnějšku vozíku, aby se znovu snížilo riziko poškození.
Rider Stacker, který je k dispozici s 2stupňovými a 3stupňovými stožáry až do 62020 mm, může pracovat v šířkách uličky pouhých 2,5 m. Jmenovitá kapacita je 1600 kg. Trakční motor poskytuje silné zrychlení a má zvýšenou rychlost jízdy až 12 km / h. existují dva různé režimy řízení; Na přání je k dispozici standardní řízení a reverzní řízení. Plná infrastruktura střídavého proudu na hnacích a řídicích motorech umožňuje plynulé změny směru, vyšší rychlosti cyklu a lepší kontrolu nad manipulacemi s paletami. Nastavitelná redukce řízení v zatáčkách zajišťuje plynulé ovládání nákladu a přesné řízení směru.
Obsluha může sedět během dlouhých trakčních jízd nebo se naklánět, když pracuje za zadní částí přívěsu. Prostor pro řidiče poskytuje zvýšené pohodlí a prostor pro řidiče. Nízká výška schodu 292 mm a přední šířka na trhu 470 mm usnadňují nastupování a vystupování z vozíku. Design sedadla se systémem sedět, opřít a stát kombinuje výkyvný sedák s pevným opěradlem, umístěným na bočním panelu, což umožňuje nastavení polohy sedadla mezi vodorovným sedadlem a svislým opěrným / stojatým stisknutím tlačítka. Komfort obsluhy dále zvyšuje přední podlahová plocha na trhu. Zavěšená podlahová deska a polstrovaná podlahová rohož snižují nárazy obsluhy a spínač přítomnosti obsluhy vyžaduje, aby obsluha měla obě nohy v prostoru řidiče.
K dispozici jsou dva různé režimy řízení: standardní řízení a reverzní řízení na přání. Hladké zacházení s nákladem a přesné řízení směru zajišťuje nastavitelná redukce rychlosti v zatáčkách. Mini páky pro všechny ručně ovládané hlavní hydraulické funkce jsou v dosahu prstů. Řízení na levé ruce s ovládáním prstu / palce akcelerátoru poskytuje možnosti ovládání operátora, což je užitečné pro různé rozměry ruky a umožňuje operátorovi měnit polohu po celou dobu řazení, což omezuje únavu. Rukojeť je připevněna přímo k rámu a neobsahuje žádné ovládací prvky zajišťující silné a pevné uchopení. Poloha displeje přímo před operátorem umožňuje snadný výhled bez omezení viditelnosti operátora.
Boční panely a MDU (hlavní jednotka řidiče) jsou přišroubovány k rámu, což umožňuje přímé vyjmutí kvůli servisu nebo výměně. Hnací kolo je přístupné také zevnitř rámu. Sklopná podlahová deska s plynovou vzpěrou umožňuje rychlý přístup k otočnému kolečku a hydraulické jednotce pro kontrolu nebo doplnění kapalin. Rekuperační brzdění získává energii a zvyšuje brzdný účinek, což pomáhá snižovat náklady na údržbu. Trakční motor a řídicí jednotky poskytují další účinnost a jsou standardně vybaveny nuceným chlazením vzduchem.