Elektronika sběrnice CAN snižuje složitost kabeláže a poskytuje zvýšenou funkčnost, spolehlivost a servis. Integrovaný diagnostický systém vozíku pro komunikaci údržby také snižuje prostoje.
Snadná manipulace s hlavou oje pro lepší manipulaci s nákladem. Ovládací prvky s nízkou námahou jsou ergonomicky umístěny, aby se snížila únava obsluhy a optimalizovala manipulace s nákladem oběma rukama. Kompaktní konstrukce podvozku vozíku také zlepšuje manipulaci ve stísněných prostorech. Systém EPAS poskytuje optimální směrové řízení při jakékoli rychlosti. Svisle namontovaný zvedací motor s tlumiči snižuje hluk a vibrace.
Díky vysokému výkonu protizávaží s komplexními konfiguracemi sloupů je S1.0-1.5C tak spolehlivý a spolehlivý. Díky specifickým možnostem, jak zajistit, aby vozík splňoval přesné požadavky aplikace, například reset zátěže, se díky vidlici a vozíku FEM stává skutečným vítězem. Integrovaný boční posuv umožňuje optimální umístění vidlí pro všechny aplikace.
Výkonný trakční motor se střídavým proudem poskytuje vynikající výkon a vyšší pohyby zátěže za hodinu, což snižuje provozní náklady. Řídicí jednotka MOSFET DC Combi ovládá ovládání pojezdu a hydrauliky vozíku. Funguje ve spojení s počítadlem hodin a baterií indikátor vybití. DDI poskytuje operátorovi informace o stavu nákladního vozidla v reálném čase, což umožňuje rychlejší rozhodování.
DDI poskytuje operátorovi informace o stavu nákladního vozidla v reálném čase, umožňuje rychlejší rozhodování a diagnostické indikátory poskytují včasné varování o požadavcích na údržbu. Integrovaný diagnostický systém umožňuje preventivní komunikaci údržby a prodlužuje dobu provozuschopnosti, zatímco sériově je k dispozici počítadlo hodin a indikátor vybití baterie s přerušením zdvihu.