loading

Hyster nyní nabízí téměř všechny vysokozdvižné vozíky a skladovou techniku s lithium-iontovými bateriemi.

Main Image

„Vozíky lithium-iontovou baterií jsou stále více využívány jako možnosti napájení pro náročné aplikace,“ říká Timo Antony, oblastní obchodní ředitel pro střední Evropu, Hyster. Protože lithium-iontové baterie neobsahují kyselinu, která by mohla unikat a vytvářet výpary, jsou zvláště vhodné pro intenzivní vnitřní aplikace a jsou často nejlepším řešením v oblastech, kde se jedná o potravinářský průmysl. Olověné akumulátory mohou naopak uvolňovat vodík a další plyny, které jsou nežádoucí v čistých prostorech pro výrobu a skladování potravin. Kromě toho požadavky na údržbu lithium-iontových baterií nejsou tak intenzivní jako u olověných baterií. To pomáhá snižovat náklady, prodloužit životnost baterií a prodloužit životnost baterií a předcházet poruchám a výpadkům. Nabíjení šetří druhou baterii "Jednou z hlavních výhod lithium-iontových baterií je možnost nabíjet je během plánovaných přestávek," říká Antony. "Tento přístup k nabíjení příležitostí zjednodušuje operace tím, že vyžaduje pouze jednu baterii místo dvou." Kromě toho jsou lithium-iontové baterie při použití správně nákladově efektivnější a po několika letech snižují celkové náklady na baterie. S dobrou dostupností a cenově dostupnými cenami se očekává, že lithium-iontové baterie budou využívány ve více a více aplikacích. Tato možnost je obzvláště atraktivní pro nová místa, stejně jako vyhrazené oblasti nabíjení. Ve starších lokalitách je nutné upravit kabeláž tak, aby vyhovovala zvýšeným potřebám a kapacitě, protože olověné baterie se nabíjejí po delší dobu, zatímco lithium-iontové baterie se nabíjí rychleji a vyžadují více energie. Požadavek na redesign infrastruktury by mohl být nákladný. Hyster vyvíjí kontejnerový manipulátor s palivovým článkem Na kongresu Greenport ve Valencii loni v říjnu představil Hyster kontejnerový manipulátor s technologií palivových článků, který je v současné době ve vývoji. Inovativní elektrický vysokozdvižný vozík byl vyvinut pro zákazníky v Los Angeles a umožňuje bezdrátové rychlé nabíjení. Patentované systémy pro obnovu energie Hyster® mohou zvýšit provozuschopnost a ziskovost vozidel při současném snížení nákladů na energii. Palivový článek Hyster® obdržel označení CE V USA jsou první vozíky poháněné palivovými články již používány v automobilovém průmyslu a v Evropě nyní dostali CE certifikaci. "Pokračujeme ve vývoji produktů palivových článků se zaměřením na velmi aktivní trh v Americe a přípravu na výrobu v Evropě," říká Antony. "Vzhledem k ekologickým výzvám se domníváme, že palivové články jsou pro některé aplikace tou nejlepší volbou. V současné době se však odhaduje, že v Evropě je v současné době provozováno méně než 500 vozíků poháněných palivovými články." U většiny aplikací budou nadále převažovat fosilní paliva a baterie - minimálně na dalších pět let. Li-ion baterie dosáhnou v krátkodobém horizontu vyššího podílu. Proč jsou olověné akumulátory pro mnohé stále nejlepším řešením Elektrické vysokozdvižné vozíky s olověnými akumulátory jsou stále nejlepší volbou pro logistické operace, například v logistice palet. Společnosti těží z efektivity a výkonu srovnatelného s LPG a dieselovými vysokozdvižnými vozíky. V aplikacích s více směnami lze snížit provozní náklady výměnou baterií mezi směnami. Vozíky však potřebují vyhrazené místo pro nabíjení baterií a správnou konfiguraci nabíjení a pravidelné údržby. Proč jsou LPG vysokozdvižné vozíky populární volbou V nápojovém průmyslu jsou vysokozdvižné vozíky obecně používány pro několik účelů, například pro manipulaci s produkty ze stáčírny nebo ve skladu a pro přepravu. Vysokozdvižné vozíky musí být flexibilní a neustále dostupné v dlouhých hektických směnách, zejména při vysoké letní poptávce. Takové procesy s vysokou intenzitou provozu, kde je vozový park 10 až 12 vysokozdvižných vozíků, nemohou připustit žádné prostoje pro mezidobíjení baterie. Vysokozdvižné vozíky na LPG jsou zde obzvláště vhodné. Vzhledem k vysokému energetickému obsahu každé plynové láhve, vozík pracuje po celou dobu směny na plný výkon, dokud není láhev prázdná. Láhev lze vyměnit během několika minut. Baterie musí být vyměňovány nebo nabíjeny podle přísných zásad a vyžadují odpovídající místo pro nabíjení. Pro odvětví, jako je nápojový průmysl, je LPG také „čistým“ palivem s nízkými emisemi sazí nebo částic, což ho činí vhodným pro vnitřní použití a přívěsy. LPG plyn má tu výhodu, že není ovlivněn okolní teplotou, na rozdíl od baterií, které se zahřívají a ztrácejí energii během intenzivního letního času a vysokých teplotách v budovách. Výhodou jsou vysokozdvižné vozíky s dieselovým motorem Dieselové vozíky řady Hyster Fortens ™ jsou obzvláště vhodné pro intenzivní aplikace a náročná prostředí, jako jsou například oblasti stavebních materiálů nebo manipulace s kovovými výrobky. Díky své inteligentní konstrukci a odolným komponentům jsou tyto vozíky ideální pro náročné operace. Spolehlivá převodovka chrání vysokozdvižné vozíky před velkým poškozením při provozu v intenzivních 24/7 aplikacích. Převodovka Hyster® DuraMatch ™ na sérii FT je elektronicky řízena a chráněna a podporuje nejintenzivnější 2-3 směnné operace, sedm dní v týdnu. Při uvolnění plynového pedálu převodovka DuraMatch ™ automaticky snižuje rychlost vozíku, pomáhá chránit hnací ústrojí a snižuje opotřebení pneumatik a brzd a zároveň zajišťuje plynulou změnu směru. Řada vysokozdvižných vozíků Hyster® H2.0-3.5FT nabízí všestranné výhody pro efektivitu, produktivitu řidičů a nízké náklady na vlastnictví aplikací v celém dodavatelském řetězci.